پنجشنبه 30 فروردین 1403   18:32:37
اطلاعیه ها
1400/11/3 یکشنبه
اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال دوم 1400-1401
آغاز انتخاب واحد دانشجویان از امروز + نکات مهم و ویدیوی آموزشی

.

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور از امروز ۲ بهمن آغاز شد.

 انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور از امروز شنبه مورخ 2 بهمن آغاز شده است و تا ۹ بهمن۱۴۰۰ در سامانه گلستان reg.pnu.ac.ir ادامه خواهد داشت. لازم است دانشجویان گرامی پیش از انتخاب واحد به نکات زیر دقت فرمایند.

1️⃣ پس از پرداخت شهریه ثابت از قسمت پرداخت های الکترونیکی، تعداد واحد قابل اخذ برای هر دانشجو در قسمت انتخاب واحد (منوی آموزش »»» ثبت نام »»» ثبت نام اصلی) قابل نمایش خواهد بود.

نکته الف: تاریخ و ساعت انتخاب دانشجویان با هم متفاوت است بدین معنا که ابتدا برای ورودی های سالهای قبل باز می شود و سپس به ترتیب برای دانشجویان ترم های جدید باز می شود.
نکته ب: انتخاب واحد می بایست مطابق لیست ارائه دروس رشته انجام شود. (کارشناسی)  (کارشناسی ارشد) 
نکته پ: اخذ یک عنوان درس از دروس معارفی در هر ترم برای دانشجویان کارشناسی الزامی است.
نکته ج: دانشجویانی که درخواست مهمان یا تغییر رشته- گرایش (کارشناسی) داده اند می بایست پس از روشن شدن وضعیت آن درخواست، انتخاب واحد نمایند.
نکته د: تعداد واحد قابل اخذ برای ورودی های جدید مقطع کارشناسی 20 واحد و برای سایر دانشجویان بر اساس معدل ترم قبل تعیین می شود.

2️⃣ پس از ثبت انتخاب واحد از منوی آموزش »»» ثبت نام »»» گزارش ثبت نام یا گزارش ۱۰۱ (نتیجه انتخاب واحد یا برنامه کلاسی و آزمون های پایان ترم) را دریافت نمایید و تا انتهای ترم نزد خود نگهدارید.

3️⃣ مشاهده فیلم آموزشی راهنمای پرداخت شهریه، انتخاب واحد و دریافت لیست ارائه دروس 

کلاس های نیمسال جاری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در سامانه آموزش الکترونیک lms.eaz.pnu.ac.ir برگزار می شود، امکان ورود کلیه دانشجویان استان به سامانه کلاسی از 23 بهمن ماه به بعد خواهد بود.

**ویدیو های آموزشی نحوه انجام امور آموزشی به صورت الکترونیکی ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور 
(این مطلب را برای خود ذخیره نمایید تا در هنگام نیاز به آن دسترسی داشته باشید)


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر