پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   16:32:10
اداری و مالی
1400/2/25 شنبه
در آستانه برگزاری سه رویداد مهم در دانشگاه؛
جلسه دکتر آقازاده با مسئولین دانشگاه در خصوص انتخابات،امتحانات وکنکورسراسری

.

این جلسه در بیست و یکمین روز اردیبهشت ماه، دردفتر ریاست دانشگاه پیام نور شبستریه ریاست دکتر آقازاده رئیس دانشگاههای پیام نور ورئیس مرکز رشد واحدهای فناور بنیس –شهرستان شبستر و مدیران ومسئولان این مراکز برگزار شد.

دراین جلسه ابتدا دکترآقازاده با آرزوی قبولی طاعات وعبادات برای حاضرین وتبریک فرارسیدن عید سعید فطر،برنامه های دانشگاه پیام نور را در سال جدید تشریح نموده واز حاضرین در جلسه خواست وظائف خود را با جدیت وپشتکار پیگیری نمایند.

دکترآقازاده با اشاره به قرار گرفتن در آستانه امتحانات پایانترم داشگاه پیام نور از آمادگی وتمهیدات دانشگاههای پیام نور شهرستان شبستر دراین زمینه خبر داد.
ایشان یادآورشدند،برنامه امتحانات پایانترم بر روی سامانه گلستان دانشگاه قرار گرفته و آزمونهای پایانترم این نیمسال از اول خرداد ماه به صورت مجازی برگزار خواهدشد.
دکتر آقازاده از دانشجویان خواست بدون هیچگونه نگرانی در ساعتهای اعلام شده در برنامه آزمونهای خود شرکت نمایند و به هیج وجه نگران قطع ارتباط با سامانه برگزاری آزمونها نباشند،ودر صورت مواجه شدن با هر مشکلی سریعا با کارشناسان پشتیبان که در زمان برگزاری آزمونها در دانشگاه حضور خواهند داشت اطلاع دهند تا بلافاصله موردرسیدگی قرارگیرد.

دکترآقازاده با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری وشوراهای شهروروستا در بیست وهشتم خرداد1400 ،از همکاران دانشگاهی خواست برای آگاهی سازی از انتخاب بهتر کاندیداها وهرچه باشکوه تربرگزار شدن انتخابات بدون هیچگونه طرفداری از فرد خاصی برنامه هایی  را در فضایی سالم به کارگیرند تا انتخابات در زمان مقرر در فضای  آرام ومطمئن ،علی رغم نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی ایران را که همیشه تلاش می کنند حضورمردم درانتخابات را کمرنگ جلوه دهند،برگزار گردد.


درادامه دکتر آقازاده از برگزاری رقابت داوطلبان کنکور1400 در دانشگاههای پیام نور شهرستان شبستر خبر داد وافزود ، به فضل الهی  با اعلام ستاد ملی کرونا وسازمان سنجش ، طبق سنوات گذشته ، دانشگاه پیام نور کنکور سراسری را در این شهرستان برکزار خواهد کرد تا داوطلبین با خیالی آسوده وراحت در فضای دانشگاهی باهمدیگربرای رسیدن به اهداف عالی خود با خاطری خوش به رقابت بپردازند.

درخاتمه این جلسه ودرراستای ارزیابی عملکرد  بخشهای مختلفت  دانشگاههای پیام نور ومرکزرشد واحدهای فناور بنیس - شهرستان شبستر، عملکرد سال گذشته این بخشها موردبحث وبررسی قرار گرفت و از سوی دکتر آقازاده برنامه ها وراهکارهای جدید علمی وعملی ومهمی برای بهتر شدن وضعیت  این واحدها  در سال جدید برای کمک به انجام رسالت اصلی دانشگاه که همانا تولید علم بیان گردیده ارائه گردید.


روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شبستر

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر