جمعه 31 فروردین 1403   22:33:07
اداری و مالی
1400/9/27 شنبه
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور اعلام کرد:
گزارش مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی (پاییز 1400)

.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با اعلام گزارش مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه پیام نور گفت: اداره کل تربیت بدنی  در ایام مقابله با ویروس کووید -19 با اولویت مدیریت مفید اوقات فراغت، توسعه پایدار، تقویت آگاهی عمومی – تخصصی خانواده دانشگاهی کشور در بستر فضای مجازی اقدام به برگزاری مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی در سراسر کشور کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر فرناز ترابی افزود: مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی با استفاده از فناوری های نوین و امکان تکمیل فرم الکترونیک گامی در جهت  تحقق اهداف مدیریت سبز، فرهنگ سازی و آموزش برای کاهش مصرف کاغذ طراحی شده بود.
وی اظهار داشت: این دوره از مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی  به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی به صورت یک رویداد ملی بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور برگزار شد.
وی افزود: اداره کل تربیت بدنی با شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال 1399 اقدام به برگزاری پنج دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی نمود و بیش  از 30 هزار نفر از دانشگاه های سراسر کشور در این پویش با هدف دانش افزایی جامعه دانشگاهی شرکت کردند.
دکتر ترابی یادآور شد: در این دوره از مسابقات با مشارکت بی نظیر حدود 9 هزار نفر و مشارکت 2 برابری نسبت به دوره های قبل مواجه بودیم. از 8888 نفر شرکت کننده در این دوره از مسابقات 81درصد دانشجویان، 17 درصد پرسنل اداری و9 درصد اعضای هیات علمی و اساتید مدعو دانشگاه ها بودند. حدود 8 درصد از شرکت کنندگان خانم ها و حدود سه و نیم  درصد را آقایان تشکیل دادند. از بین 8888 نفر شرکت کننده، 1702 نفر به طور کامل به همه سوالات پاسخ صحیح داده بودند.حدود 96  درصد از شرکت کنندگان از دانشگاه پیام نور و 4 و نیم درصد (384 نفر) از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بودند.
وی اذعان داشت: در نگاه کلی این دوره از مسابقات علاوه بر دانشگاه پیام نور ، از 50 دانشگاه سراسر کشور از جمله: دانشگاه تهران،  دانشگاه صنعتی همدان و بوشهر ، شهید بهشتی، شهید چمران، علامه طباطبایی، بوعلی سینا، رازی کرمانشاه، فردوسی مشهد، فرهنگیان، دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه های آزاد، فنی حرفه ای و علمی کاربردی استان های مختلف مشارکت داشتیم. شایان ذکر است برای کلیه شرکت کنندگانی که پاسخگوی صحیح به تمامی سوالات باشند به رسم ارزش گذاری معنوی این مشارکت ملی تقدیر نامه صادر و از طریق سامانه اعلامی قابل برداشت خواهد بود.
وی در پایان گفت: از بین دانشگاه های پیام نور بیشترین شرکت‌کنندگان بر اساس جمعیت دانشجویی هر استان به ترتیب پنج استان بوشهر- اردبیل- مرکزی - سمنان- سیستان و بلوچستان حائز رتبه برتر  بودند.اسامي برندگان در صفحه پورتال و اینستاگرام اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور اعلام خواهد شد. امیدواریم با بهره گیری از خرد جمعی و هم افزایی، گام هایی هر چند کوچک در راستای اعتلای فرهنگ ورزشی در خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور و سایر موسسات آموزش عالی سراسر کشور برداریم.                                                                      
http://sport.pnu.ac.ir                                      https://www.instagram.com/sportofficial_pnu
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر