جمعه 7 اردیبهشت 1403   01:09:47
آموزشهای آزاد
1400/2/5 یکشنبه
فرصتی استثنایی برای داوطلبین مهارت آموزی
دکتر معصومی: پیام نور دانشگاه پیشرو در زمینه آموزش های مهارتی و به روز جامعه است.

.

بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته توسط کارگروه آموزش های آزاد استان ، دوره های متنوع آموزشی مهارتی برای سه ماهه اول سال جاری، طراحی و در دسترس عموم مردم، بویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاههای استان قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان، با اعلام این خبر و تقدیر از همه مراکز و واحدهای استان که در زمینه برگزاری دوره های آموزش های آزاد مهارتی، فعالیت های گسترده ای را شروع کرده اند ، گفت : دانشگاه پیام نور با دارا بودن مجوز از سازمان استخدامی کشور و نیز وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، به عنوان دانشگاه پیشرو در زمینه برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و به روز جامعه در سطح استان و کشور است.
دکتر معصومی وجود اساتید مجرب و متعهد در دانشگاه جهت برگزاری این دوره ها را فرصتی استثنایی برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه دانسته و گفت : بهترین سرمایه گذاری، افزایش دانش و کسب مهارتهای به روز و مورد نیاز در جامعه امروزی هست که می تواند سر منشاء بسیاری از تحولات و پیشرفت ها در زندگی همه ما باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه در پایان هر دوره را یکی از مزایای این دوره ها دانسته و گفت : عموم مردم جامعه می توانند در این دوره ها شرکت کرده و مهارت مورد نیاز خود را در حداقل زمان و در بستر الکترونیکی دانشگاه پیام نور کسب کنند.

 




















 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر