چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403   03:21:53
آخرین اخبار
1400/12/28 شنبه
فرارسیدن نوروز باستانی و حلول سال نو مبارک
پیام تبریک رئیس دانشگاههای پیام نورشهرستان شبستر ورئیس مرکز رشد واحدهای فناور بنیس – شبستربه مناسبت عید نوروز و سال جدید

.

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بار دیگر نوروز با تمام جلوه های آفرینش و جلال الهی فرا می رسد و با خود ترنم نسیم و طراوت و شادابی را به همراه می آورد و بهار، این ودیعه الهی با کوله باری از سرسبزی و طراوت می آید و ایرانی مسلمان این رویش و شکوفایی را با نام نوروز گرامی می دارد.
سپاس پروردگار یگانه راکه مجالی فراهم کرد تا سالی سرشار از همدلی، تفاهم و تبادل اندیشه را باتجربیاتی ارزنده سپری کنیم.
اکنون در آستانه شکوفایی و رویش دوباره طبیعت، بهانه  خجسته ای است تا با اندیشیدن در باز آفرینی و رستاخیز طبیعت به نو آوری و نوسازی در امور خویش پردازیم .
اینجانب، پیشاپیش، فرارسیدن نوروز باستانی و حلول سال نورا محضر تمامی اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان عزیزتبریک عرض می نمایم. ان شاالله همه ما درسال جدید درسایه توجه حضرت ولی عصر(ع) و توصیه های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)،بیش از پیش تلاش نموده تا مرزهای پیشرفت علمی رادر این مرزوبوم درنوردیده و ازپرچمداران توسعه علم در جهان باشیم.

دکتر مهراج آقازاده
رئیس دانشگاههای پیام نورشهرستان شبستر ورئیس مرکز رشد واحدهای فناور بنیس – شبستر

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر