.
✅ چه مدارکی لازمه برای تسویه دانشگاه بعد از فارغ التحصیلی ؟
🟢 قابل توجه فارغ التحصیلان عزیز
🔺 مراحل لازم جهت فارغ التحصیلی و دریافت مدرک موقت مقطع کارشناسی
🔻ابتدا گزارش 272 سایت گلستان لیست دروس پاس شده دانشجو (تطبیق خورده) را بررسی کرده و تعداد کل واحدهای پاس شده خود را با چارت مربوطه مطابقت دهید.
سپس درخواست تسویه خود را در سایت جامع گلستان ثبت نمائید.
پس از ثبت درخواست تسویه و تایید کارشناس رشته ، درخواست شما در سیستم به جریان افتاده و قسمتهای مربوطه نسبت به تایید آن اقدام خواهند نمود.
1️⃣ کتابخانه
2️⃣ صندوق رفاه دانشجویی
3️⃣ امور مالی و تسویه حساب
4️⃣ تربیت بدنی
5️⃣ آزمایشگاه
و....
🔻مبلغ پرداختی دانشجو جهت تسویه واحد مالی :
واریز مبلغ 106300 تومان بابت صدور گواهی نامه موقت پایان تحصیلی، ابطال تمبر، صدور دانشنامه و سایر هزینه های جانبی فارغ التحصیلی. (مبلغ مورد اشاره در کارت بانکی با رمز پویا همراهتان باشد)
🔻قابل توجه دانشجویانی که تغییر رشته و معادل سازی داشته اند :
به ازای هر واحد درسی معادل سازی مبلغ 300 هزار ریال دریافت خواهد شد.
✅مدارک لازم جهت تکمیل پرونده فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی(با کارشناس رشته خود تماس گرفته و نسبت به موجود بودن مدارک زیر در پرونده خود اطمینان حاصل کنید):
🔸 اصل کارت دانشجویی و 1 برگ کپی از آن
🔸 اصل کارت پایان خدمت و 1 برگ کپی از آن
🔸 کپی کارت ملی 1 سری
🔸 کپی شناسنامه 1 سری از کلیه صفحات
🔸 عکس 4*3 جدید 2 قطعه
🔸اصل مدرک دیپلم متوسطه و 1 برگ کپی از آن
🔸 اصل مدرک پیش دانشگاهی و 1 برگ کپی از آن
🔸تائیدیه تحصیلی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
🔸پرداخت مبلغ بابت هزینه های فارغ التحصیلی