پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403   00:30:05
فرهنگی
1402/10/6 چهارشنبه
نشست بصیرت افزائی با حضور دکتر جمالپور
بررسی تحولات منطقه به مناسبت ۹ و۱۳ دی ماه ( دهه بصیرت)

.


نشست بصیرت افزائی
با موضوع بررسی تحولات منطقه
به مناسبت ۹ و۱۳ دی ماه ( دهه بصیرت)

با حضور دانشگاهیان دانشگاههای آزاد اسلامی ناحیه شبستر و دانشگاه پیام نور ودانشگاه علمی کاربردی شهرستان شبستر و بسیج دانشجویی شهرستان شبستر
🔺 دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی در نشست بصیرت افزایی دانشگاهیان شهرستان شبستر که با محوریت بررسی تحولات منطقه برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام ا...علیها، حماسه ۹ دی، چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و تسلیت شهادت فرمانده دلاور سپاه قدس سردار موسوی؛ جنگ بین حق و باطل را همیشگی دانسته و با مروری بر حوادث تاریخی و وقوع جنگ ها و تحولات منطقه ای خاطر نشان کردند: استکبار جهانی همواره جهت استثمار ملت ها و به یغما بردن منابع ملی و اقتصادی و اجتماعی کشورها، جنگهای نیابتی راه انداخته که گاهاً کشورهای بی طرف نیز در گیر شده اند.
▫️ایشان در این نشست بیان کردند: باید تدبیری شود که جنگی رخ ندهد، چرا که جنگ اتفاق تلخی است و همیشه مُهر سیاه شکست با مغلوب خواهد ماند.
🔺ایشان اعلام کردند: اگر بعد از رحلت پیامبر خدا خیانت نمی شد، حق امام علی (ع) ضایع نمی گشت و اگر در شرم و شیخ و کمپ دیوید امثال انور سادات و یاسر عرفات با اسرائیل متجاوز دست دوستی نمیدادند و تسلیم نمی شدند، امروز در فلسطین جنگی رخ نمی داد.
▫️ دکتر جمال پور اعلام نمودند: با وجود این همه ترفند ها، تهاجمات و هجمه های فرهنگی، جنگ نرم، جنگ ترکیبی، ترور ها و ... پیروزی ایران در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس و بقاء و تداوم انقلاب ما یک معجزه است. 
▫️ایشان عامل بقای نظام الهی ایران اسلامی را وحدت کلمه و اتحاد امت و میثاق با ولایت و امدادهای غیبی الهی دانستند و گفتند: حرمت خون پاک شهدا همیشه از سایر خونها والاتر است، خون شهدا جریان ساز و عامل بیداری ملت ها و امت ها و جهانیان است.


سخنران: آقای دکتر میکائیل جمال پور رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی  و کارشناس مسائل اجتماعی وسیاسی

🕍مکان: سالن اجتماعات استاد شهریار ساختمان رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر

🧭زمان: چهارشنبه ۶ دی ماه
ساعت ۱۱ الی ۱۲/۳۰
روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شبستر

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر