یکشنبه 30 اردیبهشت 1403   05:59:43
اخبار تحصیلات تکمیلی
1394/8/9 شنبه
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت 1394
نحوه ثبت نام و پذیرش غیر حضوری

.

کلیه پذیرفته شدگان میبایست از تاریخ  05/08/1394 الی 09/08/1394جهت پذیرش غیر حضوری  به سیستم مراجعه نمایند.

 خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد:

الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت "گزارش260"  ب )مراجعه به مرکز قبولی جهت تشکیل پرونده ج پرداخت شهریه ثابت د)انتخاب واحد و دریافت "گزارش 101"

1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:

- شناسه کاربری:  شماره داوطلبی t941 و گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)

لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش  پر نشده باشد  بایستی  شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم  وارد نمایید.

مثال : شناسه کاربری: t941600707

گذرواژه: 0061111111 

توجه *پذیرفته شدگانی که در فایل اعلامی اولیه سازمان سنجش (مهرماه) نیز بوده اند و برایشان شماره دانشجویی در سال 1394 قبلا اخذ شده است در صورتیکه پذیرش نشده اند می بایست با شناسه شماره داوطلبی r941  جهت پذیرش وارد سیستم شوند و اگر پذیرش شده اند مجددا نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.

2- از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود"

تذکر1: حجم هر تصویر حداکثر 250کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

3- مراجعه به مرکز قبولی برای تشکیل پرونده ثبت نام جهت پذیرش نهایی

4- بعد از 24 ساعت مجدداً به سیستم مراجعه (بعد از پذیرش نهایی ، شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه می گردد لازم به ذکر است شماره دانشجویی از پردازش اطلاعات جامع دانشجو و گزارش 260 قابل مشاهده میباشد).

5- کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام انتخاب واحد از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163(فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور)اقدام نمایید:

منوی اصلی --> آموزش --> گزارش های آموزش --> شهریه --> لیست ها و آمارها--> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

پرداخت شهریه از 3 طریق الکترونیکی، دستگاه خودپرداز و مراجعه به شعب بانک صادرات مقدور می باشد.

تذکر2:  در صورت موفقیت تراکنش پرداخت پس از حداکثر 2 ساعت، وضعیت دانشجو  از حالت بدهکار به فعال تبدیل خواهد شد.

تذکر3: شایان ذکر  است در صورت  عدم موفقیت تراکنش (در پرداخت غیر حضوری) و برگشت وجه شهریه، وضعیت دانشجو مجدد به غیر فعال تبدیل خواهد شد.

5- پس از پرداخت شهریه از مسیر زیر نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نمایید:

ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلی"

جهت سهولت در انتخاب دروس در هنگام انتخاب واحد به پورتال اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس www.pnu.ac.ir مراجعه و سرفصل دروس رشته خود را مشاهده نمایید. در هنگام اخذ درس رعایت روابط دروس ( روابط پیش نیازی و هم نیازی دروس ) الزامی است


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ